Husbygger.net   Gratis anbudsformidling
Meny

Siste 10 innlegg i Forum

Behov for finansiering?

Behov for litt action?

Sponsede lenker

Vi spĂžr...
Frykter du Ăžkonomiske problemer som fĂžlge av renteĂžkningen?

Resultat :: Avstemninger

Stemmer: 903

Annonsér her...
Annonser fra kr 100,- /mnd

Logg inn

Velkommen Anonym

Alias
Passord
(Registrer)

Ingen administratorer er online!

Forum > > Forum > > Generell diskusjon > > Kondens i tak!
Kondens i tak!

Her kan man ta opp saker som har med husbygging Ă„ gjĂžre...

For at innleggene i Forumet skal vÊre mest mulig til hjelp for vÄre lesere ber vi om at dere tenker pÄ fÞlgende:

- La emnefeltet gi en kort beskrivelse av innlegget.
- La problemstillingen eller budskapet komme klart frem av innlegget.
- Er det vanskelig Ă„ beskrive budskapet? Legg gjerne ved et bilde eller en skisse.
- NÄr du svarer, sÄ svar pÄ spÞrmÄlet. Da er det til hjelp for andre ogsÄ.
- Dersom du henviser til andre sider, sÄ link direkte til artikkel som gir svar pÄ spÞrsmÄlet.
- Generell henvisning til andre/konkurrerende nettsider tillates ikke.

Innlegg som bryter med retningslinjene vil kunne bli redigert, sensurert eller slettet av Administrator.

NB! Vi tillater ikke "egen annonsering" av bedrifter / hÄndverkere i dette forumet.
Ønskes annonsering pÄ husbygger.net finner du priser og vilkÄr her.

Start Nytt Emne   Svar pĂ„ Emne     |##| -> |=|      Forum Hovedsiden > > Generell diskusjon
Vis Forrige Emne :: Vis Neste Emne  
Av Innlegg
mjuliussen
Newbie
Newbie

Ble medlem: Feb 17, 2010

InnleggSkrevet: Ons 17 Feb -10 kl. 15:49:38    Tittel: Kondens i tak! Svar med Sitat

Hei

For ett par uker siden fant vi en fuktig flekk i vÄrt takk i 2.etasje, da jeg tok meg en tur opp pÄ loftet fikk jeg meg en kraftig overaskelse(se bilder).
Dette er et 2 Är gammelt hus hvor det er kald loft uten lufting.
har snakket med snekker men han vet rett og slett ikke hva han skal gjĂžre med det.
Noen som har ett forslag pÄ hva som mÄ gjÞres og hvem jeg bÞr kontakte? for dette er jo en garanti sak.
HÄper pÄ svar!

pÄ forhÄnd takk!

Mvh
Mads
Til Toppen
Vis Medlemets Profil Send Privat Melding
Ibsen
Newbie
Newbie

Ble medlem: Apr 13, 2010

InnleggSkrevet: Tir 13 Apr -10 kl. 13:25:52    Tittel: Re: Kondens i tak! Svar med Sitat

Uten Ä ha sett mer enn de to bildene, er det et klassisk problem at kalde loft kondenserer dersom man ikke har tilstrekkelig utlufting av loftet. Dersom du ikke har ventiler eller annet som sÞrger for tilstrekkelig lufting, kan du fÄ kondensproblemer. Dersom den som utfÞrte jobben ikke er enig i at dette er en garantisak eller vet hvordan han skal utbedre dette, ville jeg tatt kontakt med en rÄdgivende ingeniÞr eller en annen byggmester, for Ä fÄ avdekket byggefeil eller rÄd til utbedring.
Til Toppen
Vis Medlemets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Emne   Svar pĂ„ Emne     |##| -> |=|      Forum Hovedsiden -> Generell diskusjon Alle klokkeslett er GMT +1 Time
Side 1 av 1

Lån.no

GĂ„ til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare pÄ emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
Du kan ikke legge til filer i dette forumet
Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet

Alle logoer og varemerker pÄ disse sidene er de respektive eiernes eiendom.

Innlegg i Forum, samt eventuelle kommentarer til artikler er posternes egne, og ikke nÞdvendigvis forenelig med det Husbygger.net stÄr for.
Innholdet i artiklene er delvis hentet fra eksterne kilder – i sĂ„ fall med henvisning til kilden. Øvrige artikler er skrevet av eller for Husbygger.net

© 1999-2010 – Husbygger.net

Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy